بنیامین _ بدشانس بنیامین _ بدشانس
تاریخ : شنبه 4 تير 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

کروس

وای بازم بد شانسی مثل بختک / داره درخونه رو میزنه تق تق
شده بلای جون من بدبخت / جونور احمق / تو خون من رپ رفت
رپ شغلمه / قلم پشتمه
تو هم پز نده / واسه منه شهرته
فرصتت کمه یه نگا به پشت سرت / بندازی میبینی زیاد شده سرعت من

 

ورس یک 

سه سال پیش شروع شد شایدم سه و نیم / تلاش میکردیم شاخ شیم نشدیم چه کنیم
ولی به هر حال بازم ادامه داشت / راه شهرت هی می گفت میام سه سال کاشت مارو
اوضاع خنده داری داره حال و روزه ما /حتی سخت تر از شکار مار و سوسمار
از خواب شب زدیم و مثنوی و چهار پاره / قلم نوشت دست مچاله کرد لب گفت کار داره
هنوز میتونی بگی بهتر از این باشه چشم / بعضی ها هم گفتن بپر از دیوار رپ
رپ چیه مسخرست هیپ هاپ کاری / یعنی تو میگی الاف بودیم باب ماری
سواد موسیقی ندارم ولی شاعرم / من دیگه شدم رفیق فاب شب ظاهرا
دا را را را را رام / تو کارم تکم نمونه ندارم من

 

ورس دو

هی خلاصه سخت بود سخت بود / شانس از زندگی من دوباره رفت زود
ولی خوب ما که پوست کلفتیم و یه دنده ایم و محکم / خستم از بس که دستم الکی یه برگ سفید و پر کرد
تو هم فقط بلدی بیای جلومو به من بگی کلفتم / برو بابا تو هم خوشی زده زیر دلت شکنجه شی تو عمرا ّ
دیگه هی ادعات بشه / زد حال بهت زدن آخی ! / عیبی نداره کوچولو زیدت کنارته
تو خوش باش و خودکار و بسپار به من / دیگه سختی ها تموم بنده امسال به رپ یه تکونی دادم
و حس خوبی دارم / چون که بعضیا دستشون رو شده کوری بازم
چشاتو وا کن نگاه کن کارو وا کن راه رو / صدا کن ما رو که کار و بار و آروم آروم
با خون دل جمع میکنیم و سطحی کار / نمی کنیم و تا شعر بعد فعلا عزت زیاد

 

پل 

بندازی می بینی زیاد شده سرعت / بندازی می بینی زیاد شده سرعت
شده سرعت من / شده سرعت من / شده سرعت من / شده سرعت من
 

 

ورس سه

یه دقیقه وایسا آه / هیچی بیخیال بزن بریم ادامه ی داستان
میشینید میگید این هیچی نیست / جز یه سوسول فیفیلی با یه کراوات و موی سیخ سیخ
آره خوب حق با توئه من فیفیل، من سوسول / ولی خودت بگو رپ تو خونم
چی کار میکنه هان ! / سیگاریتو بچاق
تو ، تو فضایی ولی من بیداری و به خواب ترجیح میدم
چون شب تا شب با رپ هر ساعت 100 تا حرف دارم واست
زدم تو کاسه کوزت / اقرار کن صدای من مثل یه جور سازه تو رپ
نمیدونم چطوری جرأت میکنی که پشتم حرف بزنی چون من گندم / ولی بد شانس تو ازم هیچی نمیدونی پس دیگه چیزی نگو از این حرفا

 

اوترو

آااااهاهاهاهاهاهایاهاهاهاهی .... بــــــــــــــــدشانس هاهاهاهاها بـــــــــــــــــــــــــــــــدشــــــــــــــــــــــــــــــانس یاهاهاها




|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید